HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, May 30, 2011

the making of: kami punya 2nd anniversary!

anniversary sudah tiba. ouh kalau cakap pasal anniversary or any special occassion kan, aku ada satu message perlu disampaikan pada B, korang hold dulu k *xoxo*

Dear B Darling,


I sentap ni, u kata nak surprise kan i..menyampah tau. last last i yang surprise kan u..sentap sentap.. i tak kira u kena beli kad happy anniversary to my wife. kalo u tak beli.. sentap lagi...


ehem..ouh maaf yer! ouh fyi, B ni bukan lah seorang event planner ke apa. yang bagus dalam perancangan majlis kejutan ni. dia tak pernah buat aku terkejut. sebab bini dia ni, lagi 2 bulan nak anniversary dah bagitau nak hadiah apa... so xde la aku ketap gigi tengok dia beli hadiah mengarut.haha.. opsss patut bersyukur .. ish ish


so kalo dah B sebegitu rupanya, tak perlu lah ko impikan dinner di tepi pantai, dengan desiran angin, kocakan ombak, ditemani lagu2 romantik. cett! memang bukan B. selalu nya aku dah siap2 kecewakan hati aku T__T. tapi once a while, ada lah dia surprise bagi kad "i'm sorry" ke apa.. time baru rasa sweet. tapi serious aku tak kesah (kesah sikit sikit sebenarnya =P)


2 hari sebelum anniversary, kami superb busy balik kampung. macam yang aku propa2 di tweet yang kami akan travel balik 2,2 kampung, KL dan Kelantan. so impian nak having fine dinner, jangan di angankan. seminggu sebelum anniversary aku da beli siap2 kad untuk dia. aku memang xde idea nak belikan hadiah apa. sebab kami prefer tanya sendiri apa nak, instead of beli barang yang tak tentu dia suka. then, 29 may malam aku sms mak aku suruh beli kek, masa tu kitorang otw ke KL dari Kelantan.



sweet tak aku letak celah botol? sebab B selalu bangun buat susu dani



tapi hampeh sebab mamat ni bangun dekat pukul 10 pagi. aku sampai dah turun naik, turun naik buat susu dani. then, aku saja kejut dia suruh bangun, sebab plan kami pagi tu nak berjimba ke midValley. aku pulak saja jer terus turun bawah, B turun sengih2 kat aku. tapi tak stop di situ yer, aku bagitau B ada lagi satu surprise, aku keluarkan kek.. taraaaa.. B pelik gila. dia duk sibuk asak aku tanya bila masa aku pegi beli la apa. banyak tanya pulak, claim kang..


ini lah kek pilihan bonda saya


ololo sesi mencuit kek



si dani macam biasa, geli dgn benda2 lembik, nenek dia pun lagi usik



itu lah dia ceritera anniversary kami yang kedua. ouh kalau cerita pasal anniversary ni teringat dulu yang pertama, masa tu aku still mengandungkan dani. aku dengan B da plan bagai nak rak la nak dinner mana. suddenly, pada hari anniversary 2,2 flat. kami demam panas 3 hari. so dinner MCD atas katil jer T__T



kami bertiga, happy together =)

No comments: