HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, July 3, 2014

Hampir Setahun Bersama Iman Edna

Assalamualaikum :)
 
Salam Ramadan. MasyaAllah lama betul aku tak update blog. sebenarnya dah takde feel sangat nak update blog..hehe.. tapi tadi aku saja la nak search some info, tetiba keluar link blog aku. eh eh sayunya rasa tengok blog terabai.
 
tapi still tak bole nak janji bole update dengan lebih rajin :)
 
rasanya blog aku ni jarang benar update pasal anak bongsu aku, Iman Edna. dah nak setahun dah ucuk atam mama tu. minggu depan 14hb genap la Edna setahun. tapi apsal aku tengok dia macam baby je lagi? haha
 
kalau ikutkan masa Dani setahun dulu, dia dah pandai berlari sebab 10 bulan da berjalan.Edna pulak masih takde lagi ye tanda-tanda nak berjalan. maybe sebab perempuan kot, mak aku cakap perempuan memang lemah lebut sikit. tapi semalam masa kitorang keluar berbuka kat luar, aku pakaikan Edna kasut, then paksa ajar dia berjalan. Nampak macam dia suka, so pasni mama kena rajin la pimpin Edna jalan.
 
hampir setahun dengan Edna.. hurmm.. aku boleh kata aku dengan Hafiz totally "feel the progress", sebabnya aku bagitau Hafiz, "B, kita kena feel betul-betul layan Edna ni, sebab I tak jamin tahun bila I nak pregnant lagi and nak bagi baby kat u  lagi..haha"
 
bam bam mama :)
 
 
In Sha Allah ada rezeki nak buat birthday Edna dengan Dani sekali, sebab Dani pun lahir bulan ni, tapi dia 28hb. Eh kalau ikutkan si Edna punya EDD sama dengan tarikh Dani tau 28hb, tapi dah si Edna tak menyaba nak tengok dunia, tu yang terkeluar 2 minggu awal..hehe
 
 
Dan In Sha Allah kalau takde aral, kitorang pindah next month, tu pun kalau contractor sempat siapkan renovate sikit-sikit tu la. so hajatnya kalau ada rezeki nak buat makan-makan, blogger area JB kalau sudi, jemput la datang :)

No comments: