HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, May 13, 2012

text yang cukup sweet dari suami.auww~

Dari dulu aku memang jenis yang malu-malu alim untuk hantar sms/call mak aku untuk wish Mother's Day. tak tau kenapa, bukan aku tak hargai mak aku ke apa. entah la, mungkin aku ni jenis lebih suka zahirkan pada material dari memberi ucapan-ucapan sweet ni. bagi barang senang, "ma, nah hadiah. happy mother's day.." then terus lari masuk bilik, tanpa perlu ada adegan terharu or whatsoever. so immature punya perangai kan? (oh, please..don't judge me)

Tapi bila dah kawin, sudah beranak satu. pandai demand pada suami, complain tak wish pun mother's day, claimed yang aku penat beranak anak dia, sampai nak putus nyawa, keluar falsafah ibarat 20 tulang dipatah serentak bagai... terus laki aku shoot, "U bukan mak I.." haha. sweet kan dia cakap macam tu? T__T ye lah, nak harap anak, anak baru pandai menceceh bahasa jerman. so nak harap budak setahun 10 bulan cakap; "mama, happy mother's day, tengs sebab berhempas pulas lahirkan dani ke dunia.." omjay, kalau dia capable untuk cakap macam tu, aku orang pertama pengsan.

So semalam masa Mother's Day dengan sifat masih tak berpuas hati, tetap jugak aku buat sememeh kat laki aku, "tak wish pun Mother's day kat kiterrr.."  .. cik abe tak kata apa, tak kuasa nak layan mungkin? then, dalam pukul 1pm ++ aku receive satu sms..jeng~ jeng~

TQ..speechless.dah macam ucapan anniversary pun ada.

 dua lelaki dalam hidup saya. Terima Kasih Allah S.W.T di atas kurniaan ini :)

on the other side, 2,3 hari sebelum Mother's Day kecoh sana sini pasal tak elok celebrate Mother's Day la apa kan. aku tak nak comment apa-apa pasal tu. enough said. peace :)

ok lah, sebelum tu aku nak mintak maaf sesangat pada beberapa orang yang sentap sebab aku tak reply comment katanya. bukan aku tak nak reply, aku jarang bukak blog, aku post satu entry, then aku tutup. agak-agak ada nak post entry baru, baru lah aku bukak balik blog. mungkin comment-comment lama akan jadi overlooked. btw, TQ sebab drop comments. so agak-agak ada pertanyaan yang membelenggu korang dan memerlukan jawapan pantas, boleh carik aku di medium lain yang aku lebih active. confirm aku akan reply each mention.insyaallah.



3 comments:

AxieAziz said...

untung la ada laki leh ucap mother's day. hihihi. :P

aku xbagi adiah pon kat mak aku,, ucap happy mother's day je kat die. pastu xde ucapan syahdu2. ucapan tunggu time raya je la. hahahah -_-"

Nurul aziyana said...

auwww terharunya ucapan itu..ni baru boleh pengsan, sbb sngt sweet

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

sweet...