HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, September 22, 2011

selepas sebulan operation trigger finger dani

oh lama gila kot aku dah tak update blog. semangat nak memblog tu ada, tapi cerita nya yilekkss.. aku memang fail bab-bab nak update blog dengan cerita yang ala-ala ni, sebab nanti aku pun rasa macam diri aku ala-ala je..haha


ok aku rasa dah hampir sebulan kot operation trigger finger dani. aku yakin ramai yang nak tengok hasil nya. tapi sebelum tu aku kasi up gamba yang sebelum dulu ok?





di atas ni sebagai gamba untuk refresh memori korang dan for new readers, ini adalah gambar jari dani sebelum operation. which is tak boleh tegak sepenuh nya.. dan gamba di bawah, selepas sebulan operation..




apa aku boleh kata? speechless..alhamdulillah



hati rasa gembira tak terkata. usaha selama hampir setahun turun naik hospital akhirnya berbayar. ok lah, nanti aku menulis lagi =)

8 comments:

AnaLyana said...

alhamdulillah..syukur semuanya back to normal..:)

Yantieazan said...

Alhamdulillah..
Betul la kan kita sbg parents tak harus berhenti berusaha untuk yang terbaik untuk anak kite..

Mrs Nageb said...

alhamdulillah...syukur :)

Anonymous said...

Alhamdulillah...

sharEna said...

alhamdulillah..

i'm happy for u & dani too

untung dani ada ibu yg prihatin =D

C-I-K-I-N-T-O said...

alhamdulillah :) such a gud mum. keep it up!

KAK RAINBOW said...

Alhamdulilah. Afni bila balk KL?

afni+hafiz=dani said...

Ana, Yanti, Mrs Nageb,Sharena, Kin : Thanks for the wishes...xoxo =)

nurul: takde plan lg dlm masa terdekat.mayb bln 11,or 12 nanti..