HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, September 6, 2011

PD100HUB: epi 1 bersamaan sept 7

oh sebelum tu untuk yang tidak tahu apakah itu PD100HUB?.. yang pasti ianya bukan MLM yer.. ia adalah Program Diet 100 Hari Ukhwah Blogger. Sesiapa yang aktif di forum Ukhwah Blogger pasti tahu perihal ni..


ok lah seperti yang dijanjikan pada jue, aku pagi-pagi dah kerah laki aku suruh tangkap gamba penimbang la, tangkap gamba sisi tepi la, sisi depan la.. paling payah nak jawab bila dia tanya; "semua ni untuk apa yangg.." haha..macam terseksa jiwa jer laki aku tengok bini dia pagi-pagi dah psycho.



here we go;




berat terkini Y__Y



dan target aku sila lah kembali ke berat asal.. nak tau lagi berapa kg aku kena pegi ke berat asal? 58 kg weh Y__Y 10 KG TO GO...

8 comments:

sharEna said...

afni x nampak gemuk pong. cuma chubby jer. sedap pelok gitu hahhaa =p

tinggi afni berapa yerp? nampak cam rendah je afni nih. tp berat 68 pon nampak cam sesuai gitu huhuh

afni+hafiz=dani said...

haha..dah macam ni pun org ckp x gemuk lagi??*pengsan* haha

afni rendah je, dalam 158cm. 68kg x sesuai la. nmpak macam bonsai da..haha

mun said...

chaiyok afni....semoga berjaya tau...
*cantik rumah afnie....

afni+hafiz=dani said...

yeah chaiyok chaiyok..haha..sempat lagi mun ni

AxieAziz said...

yang penting ko tinggi dari aku.. T_T
ketinggian itu yang aku kene capai untuk tidak menjawab soalan ke 18juta kali tu..

huwaaaa!!!

nangis

afni+hafiz=dani said...

haha..takpe jie. hang dah kurus, hot lagi tewww! hehe

nanonano said...

lebey kurang je kite, hehehe
btw, muke afni sbijik muke dani..
errr???

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

mak aiii banyak giler naek...afni...go..go ...go to slim...ehehehe