HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Thursday, August 4, 2011

si dani dapat hot blogger mom's tee & friso sachet

masyaallah mahu jadi apakah aku? sifat nak meng-update blog tak berapa nak membuak-buak.. so sempena bulan puasa ni kita update yang light-light je ok =)


rabu lepas orang courier hantar 2 barang yang aku tunggu-tunggu..



finally 2 benda ni sampai jugak..tapi barang apakah??



hot blogger mum baby tee untuk si dani


yeah, finally dapat jugak tshirt ni. rasa macam seronok jer sebab tshirt ni exclusive hanya untuk para ibu-ibu yang bergelar blogger jer. tak dapat der nak beli kat petaling street ke haper..hihi. so siapa yang teringin nak baju yang sama, aku dengar dayu nak buat 2nd batch order. korang deal lah dengan dia ok? btw, tqvm to dayu dan onniey eh =)


baju ni aku dah try dekat dani.. dan cantik terletak kat badan dia. tapi sori lah tak dapat nak tangkap gamba..sebab itu budak tengah demam, so mood pun tak berapa nak cantik.


friso gold sachet


sebelum dani masuk umur setahun hari tu, aku memang ada jelajah beberapa website sebab hajat nak tuka dani ke susu lain. so aku just simply click untuk request sample sachet. after 2 months weh baru dapat..haha. tapi aku still stick dengan S-26.


kalau nak cakap pasal susu ni, hari tu masa mula-mula aku beli susu yang untuk setahun ke atas, dani macam tak berapa nak? padahal brand sama.. adakah rasa nya lain? pelik eh. korang tau tak? meh la share sama. so dalam pada dia tak berapa nak susu hari tu, aku ada try tuka Anmum, lagi hampeh dia tak nak.. aku baru bukak kot.. ada sesiapa nak tak? kalau nak pm aku, aku bagi free jer. kalau boleh biarlah johorians, boleh aku by hand je. kalau pos mengepos ni.. tak berbaloi..haha


ok lah, till then =)

1 comment:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

afni, nani pun tengah mensurvey susu untuk kasih ni..setahun dok minum ebm mama je so, bila disuakan susu lain buwek je..dah tr bg enfagrow a+ perisa vanila minum sikit je..ni nak ttry anmum lak...bila nak jumpa ni..blh bg fon num afni tak? pm kat fb nani ye