HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, July 4, 2011

finally macaron dalam kunyahan ku!

aku sebenar nya memang tak kuasa nak update blog. seriously, mood ke laut. lagi-lagi dengan bermacam dugaan sejak akhir ni. stress aku terserlah sampai cik pimps naik membukit di muka. grrr~~


ok, jum lupakan hal yang lepas. aku nak cerita pasal macaronnnn.. sebelum ni kita sering di sogok dengan rekebentuk macaron yang super menawan. aku pun tertarik dengan rupa macaron. dulu masa aku pregnant, aku selalu wonder, apakah rasa macaron? tapi di JB, takde jual. kat KL pun dengar nya tempat yang high-end jer ada. so mak buyung telan air liur je lah. tu dani keluar, air liur meleleh tak hingatt.. ahahaha



ahhh kenapa kau cantik sangat??





di pendek kan cerita. ada satu hari tu, aku tak tau kenapa aku gatal tangan bukak fb nurul, so terus aku pm dia nak order macaron. padahal aku takde lah kempunan sangat, tapi gatal nak merasa. so urusan selesai. macaron ditunggu sudah tiba. adat lah kan bila macaron ti di export sejauh 330km.. rupa nya pun memang harap maklum lah kan..hihi



overall, it was nice. of cos aku tak boleh compare dengan yang di jual kat mana-mana. sebab ni first time aku makan. tapi nak warning ni, benda ni manis tau. bagi aku, sebijik, sehari pun dah cun. pada yang belum rasa boleh la order dengan
nurul ok! so lepas ni aku boleh buat muka berlagak kalau orang cerita pasal macaron depan aku..haha





6 comments:

KAK RAINBOW said...

mak ai afni jadi rupa itu macarons? punya pacjaging lawa2 tu la tunggang terbalik dah macarons tu kan

Unknown said...

saya pon tak pernah rasa lg benda alah macaron nihhh..red velvet cake pon tak penah..adoi laa..tertinggal tren sungguh!

mun said...

wow...sudah makan ye macarons..nie yang membuatkan mun nak order nie....
member mun ckp manis sgt afni..tp niat nak cuba jugak...dani pon mkn yeee....hehehee

afni+hafiz=dani said...

nurul, haha..kan? takpe, da selamat masuk mulut =)

afni+hafiz=dani said...

iydzar, waaa afni pun tringin nk mkn red velvet

afni+hafiz=dani said...

mun, a'ah..manis.. tp nice try la. bg ilang kempunan..hihi