HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, July 24, 2011

bila budak sekolah sibuk bercinta..

cerita ni dah lama, dari last week. dari ke sehari, aku nak share..tapi asyik busy je.


rabu lepas, habis jer appointment dengan doctor dani, aku bawak si kecik tu ke MCD. time lunch hour memang super pack. tapi bila fikirkan dani suka makan fries, dan itu je tempat paling selesa tengah-tengah musim panas ni..aku redah jer!


bila berdua jer dengan dani, apa lah sangat untuk di borakkan dengan dia. kalau dia dah pandai cakap, boleh jugak mama dia share masalah di tempat kerja..haha. so apa yang aku boleh buat, aku duk sibuk mata melilau tengok gelagat budak-budak sekolah.


boleh tahan eh budak zaman skang. agak nya makbapak keja, so diorang bagi duit kat anak-anak to have lunch kat MCD. yang buat kan aku jelek melihat telatah budak-budak ni. bila diorang sibuk memadu asmara dengan pasangan masing-masing.


tapi aku suka pandang ada 2 couple ni. satu couple cina, satu couple melayu. yang cina ni, duk rushing nak habiskan meal. yang melayu asyik terkekek-kekek dengan boifren sambil berpeluk-peluk. then, aku nampak couple cina keluarkan buku dan buat revision. manakala yang si cpuple melayu tak habis jugak terkekek-kekek.


then, of cos aku terus jadi malu. ouh mungkin aku sorang jer yang malu, sebab masa dulu aku duk asrama. habis skolah terus shoot ke hostel. nak berpimpin tangan balik hostel dengan boifren pun di haramkan. so itu lah agaknya aku jadi jelik dengan perangai budak-budak sekolah yang sibuk bercinta dengan monyet masing-masing.. haha.. peace!


si hensem saya <3

5 comments:

Luv like this.... said...

sgt emsem...hehe

mun said...

ensemnya dani nie.....

KAK RAINBOW said...

dani mmg ensem bila nak jumpa ni afni

afni+hafiz=dani said...

luv: tq =)

mun: tq oso =)

nurul: haha..coming soon.. =)

Tengku Fauziana said...

aryan minum susu s26 tu la..susu tu murah je..
tp alhamdulillah aryan ok je mnum susu tu..xde pe masalah pn..
so xde la susu murah xbagus kn...

#xsuka dgr bila org cete anak dia mnum susu mahal...ssah nk demam la...cepat pandai la..bla..blaa...