HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, May 24, 2011

serious meatball ikea tak halal? T__T






isnin hari tu, kecoh seantaro malaya bila dikatakan foodcourt IKEA kena samak. of cos aku terkejut weh, sebab foodcourt IKEA adalah salah satu tempat favourite aku setiap kali balik KL. jarang benar aku lepas kan IKEA dari jadual jelajahan aku. selain shopping barang2 hiasan, aku wajib pegi makan meatball dan kek DAIM kesayangan. dani pun sejak dari dalam hari aku dah kenalkan IKEA kat dia. bertapa dalam nya cinta ku padamu IKEA..OHHH T__T


tapi bila ramai yang propakan kata meatball tak halal, aku jadi sangat terkejut. da berapa bijik meatball yang aku, laki aku, dani sudah telan? gulpp! bila aku pindah jer JB, aku sanggup import frozen meatball dari IKEA! ternyatakan bertapa agung nya cinta aku pada meatball? ada lagi lebihan meatball aku tak habis makan. kalo jadi macam ni, aku pun jadi was2 nak habiskan.. baru plan nak cincang lebihan meatball, buat inti popia T__T


mau buat apa dengan ini meatball?

so aku plan biarkan jer dalam fridge dulu, kita tunggu announcement dari JAKIM, adakah meatball di IKEA halal ok? tapi dalam pada aku google2 tu aku jumpa satu link ni.. ya, mungkin boleh mengembalikan keyakinan kita. tapi aku tak yakin 100% lagi, kita tunggu apa kata JAKIM.



p/s: eh blogger buat hal lagi eh? grrr

8 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

Erh. frozen IKEA tu u beli kat mana?

afni+hafiz=dani said...

afni beli kat ikea. kan lepas kaunter kita bayar tu, depan tu ada jual biskut2 kan? kat situ ada jual frozen meatball

Luv like this.... said...

x pena singgah mkn w/pon teringin nk try..kek daim tu mcm sgt mengoda ok

afni+hafiz=dani said...

haha..mmg sgt menggoda ok. ani sebelum balik jb, mesti rembat berkotak2 buat stock

FAD RMLN said...

i pun suke meatball tu. byk dh telan tp so far xpernah beli yg frozen. tunggu jelah keputusan rasmi dr jakim nanti kan.

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

alamak apa daaa jadik?...ehehehe

afni+hafiz=dani said...

fadila, meatball bes! mmg heaven..hehe

afni+hafiz=dani said...

mya...haha..apa2? suda jadik??