HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday, April 12, 2011

Duran Duran (mesti di sebut dengan slang mat salih!) Duran oh Duran

morning *love*


hari ni nak cite pasal kumpulan yang amat popular dulu kala di UK, iaitu Duran Duran~~!



ini lah Duran Duran


euww xde makna nak cite pasal Duran Duran yang ni. dengar lagu depa pun tak pernah. tapi kita nak cite pasal ni!



hahaha..hepi! actually baru-baru ni ada tengok rancangan Junior Masterchef, so bila ada sorang ni cakap.."eeee..Duran! i dont like the smell..yuckss!" Duran? haha..macam cute jer. Durian la dik oiii~! D-U-R-I-A-N... xde makna nak euww euww..aku laki bini memang gila durian. makan nya 2 orang, beli 6 biji, kopek trus masuk dalam fridge, esok makan, perghhh...sejuk nikmat!


si tukang kopek, i cant live without u, if u not here, whose goin to kopek my duran??

muka tukang kopek, dan tukang makan Duran Duran @~@



ok lah! enjoy your wordless wednesday. gwe ada banyak bebanan kerja yang tak mampu ditanggung lagi T__T

6 comments:

NURUL JAMIAN said...

duran duran jadi durian ye afni? hehe

afni+hafiz=dani said...

hahaha..kesian duran duran

Dayu said...

bila nak dapat makan duran ngan penuh nikmat ni??
kat kg takde lagi
kat KL mahal giler pastu hampeh
uuihhhh...
tp rasa kena beli gak yg hampeh tu sebelum air liur meleleh

afni+hafiz=dani said...

hahaha..kat sini pun tgh mahal lg dayu. saba2, x lama lagi sampai la para duran duran ke sana =)

Fadilah R. said...

junior masterchef msk pki duran ke? i tgk kdg2 je. jrg dpt tgk tv. owh balik kang nak carik duran lah.

afni+hafiz=dani said...

hehe..x la, aritu bdk2 tu kena pilih nk guna buah apa utk dessert. tu yg ada durian..tempted kan? jum makan duran sama2..hehe