HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, April 3, 2011

bawak dani berpanas panasan

morning semua~

yeah normally pagi2 lagi aku da post entry. tapi hari ni hectic sikit la. banyak keja tak beragak2. ini juga bakal jadi entry pertama aku yang penuh gamba, selalu nya aku lebih banyak bercerita dari post gamba. ada juga reader yang nak sangat tatap muka aku sefamily.. haa hamik..hehe


ni hari sabtu lepas. actually kami jarang bawak dani berekreasi. bukan jarang, tapi tak pernah kot. selalu duk jaja dani ke shopping mall, kali ni kita kasi dani berpanas sikit. enjoy!



ini kami sekeluarga!..yer aku jarang publish gamba kami





No comments: