HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Tuesday, March 22, 2011

perasaan jeles membuak kala anak di pangkuan orang lain

ha hamik tajuk panjang x hengat.haha. hello semua.

actually sekali lagi aku xde idea weh nak post apa. normally kalo aku nak post sesuatu, aku based pada gamba. aku ni da la jenis auww pemalu nak snap sana sini. so aku kena la perah otak sikit nak cerita sesuatu.

ok meh kita cerita sikit apa perasaan korang kalo kita pegi open house or kenduri kawin orang dukung anak ko ke hulur hilir macam anak sendiri? or let say ni ada satu couple, si perempuan teringin nak dukung dani, then terus bawak dani duduk di sisi sang lelaki aka boifren dia. sambil tergelak2 hik hik seperti keluarga bahagia yang sudah lengkap bersama seorang anak. alahai..

haha. aku cite macam ye ye jer, padahal yes benda tu terjadi pada aku dan B. baru2 ni aku dengan B pergi rumah seorang kawan bagi meraikan birthday party anak dia. so macam biasa. aku sampai je rumah tu, x menyempat nak bersalam, anak aku da ilang entah mana di rembat orang. ok aku ni memang jenis xde hal orang nak pas baton anak aku kat sesiapa, asalkan dalam lingkungan penglihatan aku. kalo B ni dia lain sikit..haha..dia jenis kurang gemar or erti kata lain agak jeles sikit kalo orang dukung2 anak dia ni. x sempat 5 minit, confirm suruh aku amik balik anak dia kat tangan orang. da kata anak sorang, macam tu la perangai abah nya, try anak 5,6? silap2 dia yang paksa orang lain dukung anak dia..haha

ouh bukan B yang menjadi bahan umpatan kita ok.. haha. tapi cerita mengenai sepasang couple ni la. sebab perbuatan dia membuatkan aku pun nak rembat balik anak aku. haha.. bila anak aku da pas kat segala kakak, makcik, terus la sampai kat tangan si perempuan ni. at first aku x amik port pun, sebab aku lebih tertarik dekat food2 yang terhidang. tapi lepas habis makan, aku baru perasan minah ni x kawin lagi rasa nya, sebab the way dia himpit si lelaki tu seperti merpati sejoli, or mungkin baru2 kawin. tambah2 pulak dia pegang dani tu seolah anak dia. aku dari jauh duk tengok je.. sekali *pap.. sentap gue..dani diperlaku seperti anak mereka. haha..apa punya perasaan la. sekarang baru aku faham perasaan B.

sebenar nya jeles di sini bukan la bermaksud aku dengan B manjang rasa jeles kalo orang pegang dani. xde hal lah, aku lagi suka orang pegang, boleh perasan anak dara kejap. haha.. just ye lah mungkin perasaan jeles tu akan timbul mengikut keadaan. aku pasti korang pun pernah merasa benda yang sama. siapa x jeles kalo anak kita yang duduk di pangkuan si perempuan yang perasan macam tu anak dia, then makcik mana tanya, " eh comel nya anak awk..", sambil si perasan mak ni tersengih2 macam kerang busuk macam orang puji dia. ha sape x hangin weh, aku dengan B penat berhempas pulas menurunkan gen2 terbaik ni..haha.. ok la, dari aku mengarut lagi berjela baik aku stop skarang. enjoy your wordless wednesday =)

ini si kepochi saya

6 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

mungkin die angkut anak sis sbb nak menunjukkan semnagt keibuan utk ngorat laki tu kot.muahahah

mun said...

mun pulak jenis yang tak suka sangat orang entah dari mana nak pegang anak mun..biarlah lenguh mun pegang sendiri..huhuh..

afni+hafiz=dani said...

Mr. Z and Mrs. Z : haha..ye la kot.

afni+hafiz=dani said...

mun : haha..afni paling takut kalo orang yang btoi2 stranger dan nampak pelik nk dukung dani. takut die bwk lari ke apa..haha

C-I-K-I-N-T-O said...

haha...tomeynya perasaan tuh...bestkan jadi mummy, mesti hilang segala kepenatan...be a gud mum okayh :)

afni+hafiz=dani said...

hehe..tengs kin =)
afni pun doakan kin cepat2 dpt jumpa fatihah ok