HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Wednesday, March 23, 2011

abe dani sayo ado gigi doh..yippie! yippie!

pagi semua =)

2 hari lepas, masa aku tengah suap kan baby bites pada dani, aku da rasa lain bila time gusi dia bergesel kat jari aku. selalu nya aku rasa lembut gusi je, kali ni aku rasa macam bergerigi. aku duk perhati kan jer, then baru perasan ouh dani da ada gigi la.. happy!

sebelum ni memang aku tunggu jer bila la dani nak tumbuh gigi. bila blogwalking sana sini mummy cite anak mereka da tumbuh gigi. yer aku tau development setiap baby adalah berbeza. tapi biasa la, di mulut kita boleh cakap macam tu, tapi dalam hati meronta2 x tahan nak tunggu bila dani nak tumbuh gigi. alhamdulillah lewat2 pun dani da berjaya tumbuh 2 batang gigi. patut la dalam entry lepas dia punya auta dan extra meroyan lebih sangat. rupa nya anak mama nak tumbuh gigi laa =)



berjejer air liur dani neh..


no wonder la baru2 ni pengasuh asyik mengadu, kena tukar baju dani sampai 4,5 pasang sebabkan air liur dia keluar banyak. then dia sibuk nak gigit orang keja dia. maybe dia rasa gatal pada gusi. habis la dia gigit jari aku, paling worse dagu mak ko ni pun nak gigit. berjejer air liur.. ok la, aku x boleh cite panjang, banyak pending x siap lagi. ouh sebelum tu korang nak tengok x gigi abe dani kita?



ouh sorry korang. tuan punya gigi xnak bagi kerjasama..heh~~

13 comments:

Mrs Nageb said...

congrats dani ye :)
Good boy :)

MamaIcha said...

makin kuat menggigit la pas nie...get ready ya mama :D

C-I-K-I-N-T-O said...

wah best2...jaga-jaga la mummy lepas ni yer..

afni+hafiz=dani said...

Mrs Nageb : haha..congratz? mama dia yang nak nangis. apa lg akal dia lepas ni..hoho

afni+hafiz=dani said...

mamamarissa : haha..gigit tu ok lagi. tapi bila air liur tu abes basah baju kita, tu yg geram.

afni+hafiz=dani said...

Noraishikin Mohd Salleh ; haha..kena beli protection ni. dani da mengganas

mamaelly said...

hihi afni.... isya pun skang kuat meleleh air liur..nak tmbh gigi ke ek..nak tgk mesti dia tak bagi..kedekut itu budak

mungeelily said...

sonok nyee dani dah ada gg..anak saya blom lagi...padahal anak saya tua sehari jek dr dani...

KAK RAINBOW said...

lepas ni boleh lah main gigit2 ye hehe

Anonymous said...

nanti mesti die demam....

afni+hafiz=dani said...

mamaelly: haha..kalo air liur die extra melampau. mmg sah la nak tumbuh gigi.hehe

afni+hafiz=dani said...

mungeelily : haha..saba2. x lama lg confirk gigi die keluar =)

afni+hafiz=dani said...

NURUL JAMIAN : haha.main gigit2 xpe lg nurul, tapi bila air liur die penuh kat muka kita, tu yg nak mara..haha