HAPPILY EVER AFTER

Daisypath Anniversary tickers

Iman Dani Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Edna Mohd Hafiz

Lilypie Kids Birthday tickers

Iman Ayra Mohd Hafiz

Lilypie Premature Baby tickers

Sunday, February 20, 2011

ikea meatball.from kl to jb.with love yummeh!

hello.

diet pun diet gak. tapi kalo da 3,4 kali duk bukak fridge then mata asik trnampak ikea frozen food. mau cair hati aku ni. so ahad lepas aku amik diet day-off.hehe.. aku bukan apa kesian plak tengok meatball tu duk membeku je x bersentuh. so kita kasi masak sikit, dan makan lah tanpa rasa bersalah..hoho

ini la nasib orang merantau, mujur ada bekalan..

owh x ke heaven nama nye tu?

actually ramai yang bertanya, aku ni sebenar nye duk kat mana? haha. ok la, orang tua aku ada kat kl. aku pindah jb ni pun baru sgt la, baru setahun kot. itu pun sebab ikut si suami berpindah keja kat jb.. masa mula2 pindah jb, aku admit aku nangis lepas seminggu duk kat sini. bukan sebab aku x suka jb tau, tapi sebab aku da terbiasa duk kl. plus kaum kerabat, kawan2 semua duk kat sana. da laki aku kena keja sini, apa kes nak durhaka duk jauh2 kan? hehe..

masa mula2 aku pindah jb, otak blank oh! masa tu x keja lagi, so B asik busy keja..mau x meroyan aku. then lepas sebulan aku dapat keja kat sini. paling x sangka dpt keja yang berganda2 bagus lg. tu nama nye rezeki merantau ke tempat orang kan?

so far, jb ni ok la..of cos la x sehappening di kl. tapi jb ok what, ada auntie anne, ada tutti fruity, starbuck, macam2 lg la ada. so aku bole la hidup. tapi baru2 ni aku berjaya jumpa famous amos kat senai airport..haha da macam jakun aku g borong macam2 biskut kat sana. just terkilan ikea belum ada lagi. nasib la ikea kl ada frozen food. so kasi import jb sikit..

tapi kan mana nak sama tempat kita membesar kan? aku ngan B memang plan nak pindah kl balik, mungkin 2,3 tahun dr sekarang. sunyi weh kat sini, sebab kami xde sape2. ko bayangkan la, bila kat sini aku dapat jemputan org kawin, bole berjujur airmata kot. terharu... sebab nye, kat sini aku mana ada kawan sgt, harap bdk ofis je. open house apa lg beb, gigit jari je la..

ok la, merepek berjela2 da ni.

lepas mkn meatball, main plak dgn budak ni, lagi la heaven beb..

p/s: abaikan muka aku yg tgh membuak naik pimples, aku beli tia amelia fake ke? hoh sedey!

10 comments:

^nanie^ said...

alololo..dani sgt chumel..gram oh nk gomoi bby dlm pewot nih..;-)

afni+hafiz=dani said...

hai nanie!

hehe..saba tau..da x lama lg tu. ada masa ni spend je masa dgn hubby dulu. nnt da ada baby xde can berduaan lg da..hehe

shahela said...

wei pesal pic nie nmpk ko kurus
x leh jd nie

afni+hafiz=dani said...

hahaha..xde makna nye kurus..kurg skit2 jer

yaya+frdz+auf said...

salam kenal.
sedap la pulak nampak meatball ikea.hahaha. :)

afni+hafiz=dani said...

yaya+frdz+auf : hai yaya =)

ala, yaya xpe, duk kat kl. ptg kang bole ajak auf n ayah auf g makan meat ball smp pengsan punya..hehe

nanonano said...

salam kenal gak :)

afni+hafiz=dani said...

nanonano: hello =)

Unknown said...

takpe2..nanti kita balik johor kita jalan sama2 eh

afni+hafiz=dani said...

Dayu : haha.ok cun. bole dating dgn cha skali =)